torsdag 11 augusti 2011

Tips tips tips!

Ett tips till alla er gravida där ute som läser min blogg;

Jag har själv tänkt på detta med värkar och att klocka dom. Jag är ju ensam så jag ville göra det så enkelt för mig själv som möjligt. Istället för att köpa mig en dyr klocka med sekundvisare jag ska stå och försöka räkna på så fort en värk kommer så tänkte jag "Det kanske finns en app som räknar åt en..?". Jag kollade app-store och självfallet så fanns det. Antog att den skulle vara sådär men när jag testade den så var den över alla förväntningar.

Den heter kort och gott Värktimer.
Bild 1; Start & stopp knapp, samt genomsnittet av de senaste fem värkarna
Bild 2; Lista på alla värkar
Bild 3; Nummer till en massa olika förlossningar! 

1 kommentar:

  1. Sv;
    Jag vet hur det kan vara, jag är dock lite förväntansfull varje gång det gör ont. Det får gärna göra lite ont, känns som att något händer, även om båda våra små trivs bäst där inne ett par veckor till. Jag frågade min barnmorska idag om hon inte kunde sätta igång mig. Det lockade henne dessvärre inte.

    Slemproppen längtar jag efter, (ja det låter vidrigt). Fast jag tycker att jag är slemmig mest hela tiden, he-he. Hoppas att allt går som det ska i alla fall!

    SvaraRadera