torsdag 18 augusti 2011

??

Nu sitter jag här med beslutsångest, igen, och vet inte vilken skinka jag ska sitta på. Hösten närmar sig ju som sagt och då även tiden man sminkar sig. Den gråa trista dagarna på senhösten får ens osminkade ansikte att se lika grått och tråkigt ut.
Nu till dilemmat; vilket smink ska man välja? Mineral smink är givet, men vilket märke? Har testat id, det var bra men inte så bra jag ville att det skulle vara. Även testat Sheer Cover, dom hade verkligen inte min färg så jag blev gul i ansiktet (alltså inget jag rekommenderar). Även testat dom "billigare" märkena som maybelline som jag blev rosa i ansiktet utav. Nu har jag ögonen på ett alldeles nytt mineral smink (nytt för mig) som heter bell'apierre. Jackie Ferm rekommenderar det och jag undrar nu om någon annan kanske testat det?
Är det värt dom 395 kronena som det kostar?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar