onsdag 10 augusti 2011

Dagens blivande mamma

v.37 (36+4)

Idag är ingen bra dag, jag vet att jag kanske bara klagar nu för tiden men jag orkar verkligen inte mer nu. Jag tror att jag är på väg att bli sjuk, förmodligen har mormor smittat mig som är dunderförkyld. Täppt näsa, tungt huvud och en värkande hals får jag dras med. Samtidigt som min kropp motarbetar mig, jag har så ont!

Hanna; Jag vet att förlossningen inte satt igång, undrar bara varför jag har så extremt ont hela tiden. Om det inte är förlossningen som är på gång (med det menar jag inom ett par veckor) är det något som är riktigt fel, såhär ont ska man bara inte behöva ha..

2 kommentarer:

  1. Kolla upp det isåfall, (vilket jag antar att du ska.)
    Men jag hade med extremt ont men det är bara att bita ihop alltså.

    SvaraRadera
  2. Inte kul att ha ont. De säger att sammandragningarna inte ska göra ont, men mina har det och de utredde mig. Det är så att vissa har en kraftigare muskulatur som kan bidra med att det gör ondare än för andra, de sa så till mig. Mig moler det dessutom på hela tiden, och har jag suttit/legat ned och reser mig gör även det galet ont ibland. Alvedon var det enda de tipsade mig om...

    SvaraRadera