onsdag 31 augusti 2011

Efterlyst



Detta blev resultatet när jag skulle fota mig och missen som mös i soffan. Efter fem bilder gav hon upp och gick. Nu hoppar hon runt och gör cirkuskonster med mamma. Att en topps kan vara så rolig.

Efterlyst var nyss på tv, jag blir äcklad och får ont i magen när jag hör om allt som händer i våran vidriga värld. Ett gäng ungdomar som frågar en person efter en cigg, får svaret "nej tyvärr jag röker inte", vad gör dom? Dom slår ner personen och fortsätter sparka när personen ligger! För att personen inte röker?! Fega tonåringar som ger sig på 85-åriga tanter för några futtiga hundralappar? Jag blir så arg.

1 kommentar:

  1. HAHAHA minns att Tissie alltid snodde ALLA topsar hahaha! Måste få komma och hälsa på snuttan snart :)
    /Sofia

    SvaraRadera