måndag 29 augusti 2011

Hinnsvepning?


Kliar mig så jag blöder

Jag har fullt med småsår på magen och fler blir dom. Försöker låta bli att klia under min vakna tid men jag tror dessvärre att jag kliar i sömnen. Inte helt olikt mig. Jag är van vid eksem etc men detta är ingenting i närheten av det! Jag har aldrig någonsin vari med om något värre, det kliar så det gör ont. Graviditetsklåda är det inte, det har dom testat två gånger. Förhoppningsvis tycker min barnmorska så synd om mig att hon går med på en hinnsvepning. Säkerligen inte då det knappt vill röra än innan man gått ett par veckor över tiden.
Ska inte mamman också må bra?

Har en mild ångest ikväll också, missen har bestämt sig för att inte komma hem. Det resulterar i en orolig natt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar