torsdag 25 augusti 2011





"Nu när du är en fet ensamstående mamma", aj. Det gjorde riktigt ont. Jag vet inte om i känner varandra på något sätt men jo jag har varit smal. Jag har pendlat mycket under mina tonår men var så äckligt smal en sommar att jag kollapsade mitt på stan och efter det tvingade mamma mig att äta. Vilket resulterade i att jag gick upp mycket i vikt. Inte konstigt när man går från att inte äta alls (i princip) till att trycka i sig allt man hittar.

Hur har du kunnat följa mig i flera år? Jag har inte bloggat i flera år.

Om vi känner varandra ser jag gärna att du tar kontakt med mig privat, så jag kan få ett ansikte på dig.

4 kommentarer:

  1. Haha, vilken jubelidiot!

    Du har varit och är fortfarande smal, jag menar. Nu har du ju gosebebismage nu ju :)

    En riktig milf är du, glöm inte det ;D
    kram!

    SvaraRadera
  2. Det finns liksom ingenting att säga, det är en tjej som skrivit och det säger väl det mesta, tjejer och klanka ner på andra tjejers vikt. Astöntigt. För Hanna är väl autentisk med sin sign? Jag menar, vem säger nedvärderande saker utan att stå för det och vem man är idag. Att gömma sig bakom ett alias känns så ute. Att dessutom trampa någon som är ensamstående och som dessutom snart ska föda på det viset tyder ju på en gravallvarlig empatibrist. Fruktansvärt onödigt.

    Tänk att få konfrontera sådana kommentarer i verkligheten :-) hoppas du inte tog allt för illa upp, du har viktigare saker att fokusera på nu.

    SvaraRadera
  3. Fyfan vilken patetiskt tragisk människa, riktigt sorgligt med såna här som Hanna.

    SvaraRadera
  4. Jag undrar lite vem som inte är tjock när den är höggravid? Du har ju en människa i magen! Sen måste ju denne person ha en ganska skev bild av hur en smal kvinna ser ut.
    Du är skitsnygg!

    SvaraRadera