onsdag 24 augusti 2011


Sitter och stirrar mig blind på bilden. Jag känner hur avundet växer och jag önskar jag kunde se ut så nu, inte då. 17 år gammal var jag, fetast i världen om du frågade mig då. "Bara lite till ska bort, sen är det bra!" sa jag och alla kollade på mig med stora ögon och kom alltid med följd frågan "Och vadfan ska bort då?", "Ahmen lite hääääär, och hääääär." sa jag och nöp tag i så mycket skin jag kunde få tag på. Dum i huvudet var jag, och helt jävla perfekt kropp hade jag. Vad gjorde jag för att få det? Inte ett jävla skit! Att jag sen bantade ner mig till alldeles för låg vikt och blev tvångsmatad är en annan historia.

Känsliga läsare manas att sluta läsa just precis här.

Något händer med min kropp, jag gillar det inte. Jag vaknade i morse och var tvungen att springa på toa, sen dess har jag varit där fem gånger. Är jag så dum att jag ätit något gammalt i slutet av min graviditet? Usch, detta är inte min dag heller märker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar