lördag 6 augusti 2011

Förvärkar from hell

I morse när jag vaknade hade jag så ont att jag tänkte nu händer det, nu kommer han! Jag rullade ur min säng med smärta i nedre delen av mage+rygg för att ta mig till toaletten på det smidigaste sättet som fanns. Kissade en flod och tänkte att om jag vilade kanske smärtan avtog. Icke. Den blev bara värre. Jag pratade med mamma och förklarade hur det kändes och hon svarade "Det var så min förlossning med din storebror började". I panik började jag packa bb-väskan och skriva en lista på det som fattades i den. Tog ett par Alvedon och satte mig i soffan. Smärtan blev allt mer intensiv och det tröck på ordentligt nedåt. Men sedan fram mot kvällen avtog den. Nu är den mer molande och mer behaglig. Antagligen bara förvärkar from hell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar