tisdag 2 augusti 2011

Hjälp!

Jag har stött på ett problem. Jag har en katt (som ni säkert sett) och hon är verkligen min bebis och jag är hennes mamma. Hon har sovit hos mig sen vi tog hem henne och hon jamar helt förtvivlat såfort hon blir utstängd från mitt rum och jag är kvar här inne. Det skär i mitt hjärta när jag hör dessa jamningar.

Nu har hon börjat med något jag inte tycker om alls, hon ligger och myser i lillemans säng. Mitt på hans kudde. Visst ser det gulligt ut men jag vill inte ha henne där med tanke på katthår och allt annat som finns i hennes päls. Vad gör jag åt detta? Stänga ut henne från mitt rum är alltså inte ett alternativ.

Ska jag testa det hederliga "vatten-knepet"? Spruta på henne med blomsprutan tills hon förhoppningsvis förstår?
Snälla kan någon hjälpa mig?!

1 kommentar:

  1. Prova lägg en skivad citron på en tallrik där så vill hon nog inte ligga där :)

    SvaraRadera