fredag 4 november 2011

tjockisen

Återbesöket är äntligen över, förbi, borta! 'Ja det ser precis ut som det ska göra', sa hon med ett stort leende. 'Ska jag se ut såhär nu?!', sa jag helt förskräckt. 'Ja men Sara, du har fött barn. Du kommer aldrig se ut som du gjort tidigare.' Jahopp, bara att acceptera och gå vidare. Läkt ihop har jag gjort precis som jag ska, jag kan nu bada hur mycket jag vill! Nästa problem kommer nu, preventivmedel. Spiral, p-spruta, p-stav eller p-ring?! Jisses amalia, kan dom inte bara ha ett preventivmedel?

1 kommentar:

  1. Jag har ju kopparspiral men det är ju för jag vill slippa hormonerna..
    Men jag har en kompis som har p-ring. Och hon tycker det är skit bra. Hon sätter in den, den sitter där i 3 veckor utan att hon ens märker av den. Och sen när hon har mens så tar hon ut den. Och hon får sms varje gång hon ska ta ut den, och sen får hon sms när det är dax att sätta in den igen .. Min kompis trivs skit bra med den, och det verkar smidigt iaf! :)

    SvaraRadera