onsdag 2 november 2011


smurfen

Allt såg bra ut, han väger nu 5085g och är 57cm lång. Åt rått håll går det ju i alla fall. Dom påpekade ännu en gång att han absolut inte får sova på mage. Vad ska jag göra då? Vissa kvällar har jag bestämt mig för att han ska ligga på rygg, efter flera timmar ger jag upp och vänder över honom på mage. Då somnar han på en halv sekund. Jag kan alltså välja mellan att ha en bebis som vaknar var annan timme eller en bebis som sover hela natten. Vad hade Du valt?

Min vikt går även den åt rätt håll, måtten också. För varje centimeter som försvinner kommer mitt självförtroende sakta men säkert tillbaka.

1 kommentar:

  1. Vet inte om du fick min kommentar, jag kommer hem på söndag! Det där med mage, Harry är exakt likadan. Han brukar somna efter första målet mat, då på rygg. Jag tänker fortsätta ha det så, min sömn är också viktig

    SvaraRadera