onsdag 2 november 2011

Lilleman lite trött för ett par dagar sen

Jag sitter här med den värsta mensvärken jag någonsin varit med om. Känns som att jag ska ploppa ut en till unge vilken sekund som helst. (Okej då, inte riktigt så illa.) Jag och min storebror försöker komma på bra julklappar till våra fina föräldrar, vad i h*lvete ska man köpa till två 45 plusare? Och vad ska jag köpa till T?! Julklappar, eller presenter över huvud taget, är så otroligt svårt att komma på. Jag har tänkt på det här i flera månader nu. Vad köper man till en 20årig kille som har allt?

Tips tas tacksamt emot!


Kajsa; Jag har fått kommentarerna, men har inte haft ork till att kommentera tillbaka (dåligt av mig!), mobilen hittar jag inte för tillfället så jag skriver här när minnet ännu är färskt. Jag ska försöka ta mig till Uppsala på tisdag, är ni lediga då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar