torsdag 3 november 2011


Nu börjar det likna något. Magen har i princip fått tillbaka sin gamla form och den groteska randen jag hade över hela magen börjar blekna ordentligt. Bristningarna ser man endast om man kollar noga. Nu är det benen, rumpan och höfterna kvar. Det är där jag lägger på mig när jag går upp i vikt, det fettet är även svårast att få bort. Runda lår, rumpa och lite höfter är snyggt, ja. Men jag vill bli mer 'fit'. Funderar på ett gymkort, Friskis&svettis har länge varit i mina tankar. Jag misstänker att jag har mer användning för ett i Varberg än i Stockholm. Då återstår bara ett problem, en 'buddy' att träna med. Hade tänkt höra med T's syster. Livet är fint.

2 kommentarer:

  1. Oh, snygg mage! Kul att den drar ihop sig så bra :)

    Förlåt för en dum fråga, men hur ser ditt underliv ut idag? Vill inte veta detaljer såklart, men jag menar bara om det ser ut som vanligt igen eller om det är "fucked up" efter förlossningen.

    Jag själv har BF om 27 dagar och jag är lite rädd för hur allting kommer se ut efteråt, jag VET att det tar tid att läka men jag är ändå orolig för att aldrig bli "mig själv" igen när det gäller kroppen.

    Hoppas du och lillen mår fint, du har en riktigt söt son! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Sååklart du kan börja träna med mig, vore jätte kul! :)
    Och dem håller ju på att bygga ut Friskis här nu, och det kommer nog bli färdigt om en månad typ.. Kommer bli awsome! Så vill du börja träna med mig, så är det bara att hojta till! :)

    SvaraRadera