lördag 26 november 2011

Ibland kan jag känna mig som den sämsta mamman som någonsin vandrat på detta jordklot. Varför? Jo för att jag inte kan få min son att sova. Han somnar i fem minuter, sen börjar han böka. Han bökar någon timme för att sova i fem minuter igen. Varför?! Jag vaggar, klappar, sjungen, gungar och säger snälla saker. Ingenting funkar.

Mitt i allt bök ringde en väldigt full T;
- Ska jag komma hem? Vill du det? För jag kan komma hem om du vill? (tänk er allt med en väldigt sluddrande och snabb stämma)
- Nej vad ska du hem och göra? Du gör ändå ingen nytta?
- Men jag vill va med er, och spela tv-spel. Jag vill skjuta zombies. Brutalt ska det vara.

När jag väl fick T att sluta sluddra var det bara att börja om med Miliam igen. Nu ligger jag i sängen igen, äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar