söndag 13 november 2011


Miliam har en förkärlek till mina händer, han ska helst få in hela i munnen.

Jag har packat det mesta nu, kan fortfarande inte förstå hur jädrans mycket man behöver till en så liten människa. Pappa skjutsar oss i alla fall till tåget på måndag så vi slipper åka kommunalt med allting.

Fick en fråga om hur jag kan ha råd med en iPhone. Den införskaffades innan jag ens hade tänkt tanken på att skaffa barn. Jag har alltså haft den rätt så länge. Den kostar 400 pix i månaden, gratis sms, fri surf och jag får ringa för hela beloppet. Hur bra?! Jag är 'blessed' (kan inte komma på det svenska ordet) med en väldigt givmild och kärleksfull släkt som gjort allting möjligt. Allt från blöjor till spjälsäng. Jag är även väldigt sparsam med de pengar jag har och sätter undan så mycket jag kan varje månad. GIVETVIS går Miliam alltid i första hand! Han har alltid det han behöver.
Jag har även väldigt tur som får bo hemma hos min mamma och endast behöva betala en minimal hyra för en full kyl&frys, toalett papper, tandkräm, schampo, ja du fattar nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar