fredag 4 november 2011



Kommer ni ihåg den här klänningen? Som jag köpte när jag var gravid? Höggravid till och med. Det var min 'mål-klänning', jag bara skulle komma i den. Och den passar! Den är till och med lite för stor! Helvete vad bra jag är.

Angående preventivmedel (litet svar till Karro); jag vill bli av med mensen så p-ring funkar inte. P-spruta eller spiral, hormonspiral då, funderar jag på. Har dock hört att spiralen gör ont att sätta in och sprutorna måste man ta var tredje månad. Kan också bli så att man får svårt att skaffa fler barn om man tar p-spruta. Blir galen på detta.

1 kommentar:

  1. Okej. Men då hade jag nog kört på spiral. Visst det gör ont, men det är inte länge. Och du klarat att trycka ut Miliam så blir det blir en lätt match. Gör ont precis när man sätter in den, och sen har man typ ont som mensvärk i två dagar. Så var det för mig iaf :)

    SvaraRadera