måndag 21 november 2011



Det här med att blogga verkar inte vara min 'kopp-av-te', en massa andra saker och problem tar över tankarna. Och orken. Allt går extremt fort, vi insåg idag att vi måste bestämma oss ganska snart om vart vi ska bo, Stockholm eller Varberg? När, och om, vi ska flytta ihop, hur vi ska få råd med allt och vad jag ska plugga. Dagisplatser, bidrag, skola och Utbildning tar den största energin nu. Resten går oavkortat till Miliam. Min fina lilla perfekta bebis som börjar bli så stor. Han sätter sig upp själv (från halvliggandes läge), ålar lite smått och skrattar med ljud. Jag är en stolt mamma med en liten tår o ena ögat varenda dag. Tveka inte, skaffa barn, Du kommer aldrig ångra dig!

Annars då? Ja mitt liv ser ut som förr, blöjor, välling, en massa lek och en underbar bebis. Enda skillnaden är att jag äntligen har någon att dela alla framsteg och bakslag med. Tiden går så mycket fortare när man har kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar