onsdag 2 november 2011


lite lite ljusare

Håret har sakta men säkert mot en ljusare nyans. Mitt mål är att bli ganska så ljus, för att slippa färga det var annan vecka.

Givetvis vet jag att dom säger att han ska sova på rygg utav en anledning. Och givetvis så vet jag alla 'risker' med att ha honom på mage. MEN jag måste ha min sömn, annars klarar jag inte av att ta hand om min lilla skatt. Är man ensam måste man ha alla krafter man kan få, krafter får man genom att sova. (Och äta förstås.) Jag har krånglat med honom från dag ett och försökt få honom att sova på rygg, jag har testat det mesta. Oftast resulterat det i att varken jag eller Miliam sover något. Miliam blir då övertrött och gnäller precis hela tiden och jag är så utmattad att jag helt enkelt inte orkar. Jag har ingen som kan avlasta mig eller hjälpa mig. Och jag tänker inte gå in på något forum och läsa om skräckhistorier om små bebisar som dött i plötslig spädbarnsdöd. Då kommer jag endast gå runt och oroa mig precis hela tiden. Jag ser gärna att ni slutar kommentera anonymt, det är endast fegt och omoget. Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar