torsdag 29 september 2011

"Om barnet stör er sömn, se om ni kan växla, eller få hjälp av någon anhörig. Sömnbrist hos föräldrarna kan leda till utmattning som gör att man inte orkar med sitt barn."

Varför utgår alla från att man är två? Det finns så otroligt många ensamma idag. Ändå går alla tips och råd ut på att man är två.

Miliam bara skriker. Han är så otröstlig man kan vara och verkligen ingenting hjälper när han väl sätter igång. Jag har gått och vaggat honom sen klockan 1, tillslut tog jag till vagnen. Efter en halvtimmes gungande och körande över trösklar somnade han.

Jag ger det två veckor, blir det inte bättre ska jag testa med tillägg.

1 kommentar:

  1. Jag vet att det inte är det allra roligaste, men vänta inte två veckor med att fylla på efter amningen. Du kan ju köpa en färdigblandad på 2 dl istället för ett helt paket bara för att testa(köper nan 1 för den luktar inte spyorna vuxenspya av) Vi märkte verkligen skillnad, och sempers magdroppar har varit jättebra. Det är bara naturliga bakterier, hjälper Harry att få magen i bättre form hittills. Du ska inte ha det såhär! Du ska inte vara rädd för att ge ersättning. Idag ska alla mammor ha så dåligt samvete över problem med amning... Lyssna inte på BVC är mitt råd, de utgår bara från vad de själva anser (repotage på nyheterna igår (tv4) om exakt det, 1 av 74 ger fel råd vid amning)

    SvaraRadera