fredag 23 september 2011



Efter lek, bad, mys och en halvtimmes amning somnade lillskiten fint i mammans säng. Jag fasar för den dagen han ska börja sova i egen säng.

När han äntligen hade somnat hade jag tänkt sätta mig i soffan och kolla på tv med mamma. Lite kvalitetstid. Vad händer? Jo jag hör min katt skrika utanför fönstret, hon var arg, men det brukar hon vara på grannkatterna. Dom leker och bråkar som om som vore syskon. Men när hon skriker på grannkatterna hör man bara ett skrik, nu hörde jag hur en annan katt hoppade på henne och det lät som att dom dödade varandra. Såklart gjorde dom inte det. Så jag ut i bara tofflor, mjukisbyxor och ett ner spytt linne för att försöka få hem en bråkandes liten madam som minsann inte ville gå in. Hon tar livet av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar