onsdag 28 september 2011



Igår fick jag ett utav alla de paket jag beställde i helgen. Det innehöll en napp och ett stöd att ha i baljan. Nappen är perfekt i storlek. Den är mjukare än den andra och har en speciell struktur så det inte blir så enkelt att tappa den. Miliam är ju inte så värst stor. (Det är en MAM-napp som är för 0-2mån, även prematur tror jag det stod.)

Natten då? Den var bättre än tidigare. Han somnade vid 22.30-23.00 igår kväll. Han vaknade ett par gånger någon timme senare och jag fick vagga lite. Sen åt han inte förrän vid 3.30 ungefär första gången och vid 6 andra gången. Det verkar bli bättre och gå åt rätt håll!

Jag vill träna, hårt och länge. Gå på spinning eller något liknande. Men jag kan inte för min j*vla foglossning. Jag får glatt nöja mig med promenader till min kropp och bäcken är tillräckligt stabilt för att träna hårdare. Efter årsskiftet hoppas jag på att kunna börja träna. Då fasiken ska jag bli snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar