fredag 23 september 2011



När man är hemma med bebis är man inte speciellt fräsch. Mitt hår är nog det vidrigaste någonsin och min odör är inte den fräschaste kanske. Bebis-spya går inte så bra ihop med lite svettlukt och bröstmjölk (sur bröstmjölk). På tal om bröstmjölk, jag är livrädd att min mjölk är på väg att ta slut, mina tuttar krymper. Krymper! Min bh som jag betalade 199jävlakr för drunknar jag nästan i. Miliam har även blivit grinigare = hungrigare? Jag har inte råd med tillägg! Ännu en sak att oroa sig över. Låt oss bara vara lyckliga någon jävla gång.

Nej nu ska jag trycka i mig resten av mitt godis innan jag ska börja banta. (Läs; äta rätt, träna och bli smal.) 8kg ska bort inom de närmaste månaderna. Jag vägrar fira jul innan jag gått ner i vikt, annars är det väl jag som får dra på mig tomtedräkten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar