torsdag 15 september 2011



Detta möttes jag av när jag slog upp mina ögon i morse. Hur underbart är det inte? Jag har fortfarande så extremt svårt att förstå mig på dom som påstod att jag förstörde mitt liv med att skaffa barn, att skaffa barn är det bästa jag någonsin har gjort.

Miliam tjockar på sig och är för det mesta en väldigt nöjd bebis. Han vaknar 2-3 gånger per natt och har en vaken period någon gång på förmiddagen. Vi går och lägger oss vid 22.00 och han brukar somna helt utan problem. Efter han fått lite mat då.



Magen då? Ja den försvann och jag har gått ner 10kg sen förlossningen. Visst är den degig och lite hängig men jag har aldrig känt mig kvinnligare eller snyggare i hela mitt liv. Jag bara älskar alla kurvor!

Jag ska försöka skriva klart förlossningsberättelsen ikväll, för er som är intresserade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar