söndag 18 december 2011

När den vedervärdiga demonen, även kallad Ångest, knackar mig på axeln kan jag göra vad som helst. Gå hur långt som helst. Vara helt galen så att säga. Ibland röker jag till och med två cigaretter. Direkt efter varandra! Jag vet, bad ass va? Okej, jag skojar bara. Måste man verkligen alltid skriva det? Att man skojar alltså. Förstår man inte det ändå? Jag förstår när en person är antingen sarkastisk eller ironisk. Sidospår verkar vara min grej idag.
Ångest får mig förlamad, Ångest stryper mig och ger mig andnöd. Varför denna Ångest? Inte en blekaste aning.

Nu till min fråga; Hur gör Du när Ångest hälsar på?

1 kommentar:

  1. Att hålla sig sysselsatt brukar fungera en stund iallafall. Jag köpte mig själv oljefärger och pennor för ett tag sedan för att dämpa det. Sara, tror du behöver lite tid för dig själv med vad precis du vill göra.
    Hoppas att allt går bra med Miliam och Tobbo, synd att jag inte träffa Miliam när jag är hemma i varberg nu under jul. Hoppas allt är fint!

    /Tiger

    SvaraRadera