fredag 9 december 2011

Jag & Arash i ettan på gymnasiet

Ikväll bär det av till T's mormor för släktmiddag, lite mysigt sådär. Sedan kanske några fina vänner skulle komma hit och 'hänga' som dom kallar det. Det kommer förmodligen bli en tidig kväll för mig, lingonveckan knackade på idag och jag är näst intill däckad.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, anonyma kommentarer går fet bort! Jag skiter fullständigt i om dom är gulliga, snälla eller bara allmänt dumma, dom raderas direkt. Och, jag vet att jag inte är tjock, jag säger inte att jag är tjock. Jag vill inte endast gå ner i vikt utan jag vill bygga muskler och få en snygg kropp, inte smal och slapp! Jag tänker inte trycka i mig en massa fett bara för att tappa 5kg, jag tänker äta min varierande kost och så småningom skaffa mig ett gymkort och bli snygg!

1 kommentar:

  1. Du är bra!!!!!!! Gå inte på fettbluffen. Fy fan. Ska bli ett sant nöje att se resltaten av denna diet om 10 år..

    SvaraRadera