måndag 26 december 2011



Detta är jag när jag var liten. Om du frågar mig är Miliam väldigt lik mig, men alla ska envisas om att han är extremt lik sin pappa.

Jag och svägerskan fixar och donar här hemma efter julhelgen. Som varit den bästa på länge. Man uppskattar saker mer när man har barn har jag märkt. Miliam fick mycket fina saker. Bland annat en leksak han älskade. Skakade och pratade högt så fort han såg den. Min fina.

Idag åkte pappa T hem till Varberg, på onsdag åker vi också dit för mer julfirande och nyår. Då mamman och pappan är barnlediga och kan göra precis de dom vill. Tackar gör vi farmorn för det. Hon är den bästa barnvakten till Miliam då hon känner honom bäst och vet vad han har för rutiner. Vad vi ska göra har jag ingen aning om.

Vill även be om ursäkt att jag inte svarat på kommentarerna än, ska försöka ta mig tid till att sätta mig vid datorn en stund senare innan den packas ner. Vi flyttar nästa helg! Soffbord, tv-bänk och soffa inhandlas i veckan. Sedan är det i princip klart, en massa småsaker ska såklart trycks in i lägenheten men det tar vi när ekonomin tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar