lördag 7 januari 2012


Vi var iväg till Gekås idag med mina fina föräldrar. Vi köpte allt ifrån bakformer och smörknivar till ljusstakar och lampor. 2.000 kronor fattigare och 2.000 saker rikare. Eller ja, nästan. Min käre mor och far bjöd på en hel del, nu har vi en fin stavmixer så att jag kan göra alldeles egen mat till våran prutt. Dessa burkar litar jag inte riktigt på. For iväg till affären och införskaffade morötter, potatis och palsternacka. Det får räcka för stunden. Om någon av en händelse skulle ha tips på vad man kan ge dessa små bebisar på 4 månader så tar jag gärna del utav den informationen. (Helst inte för söta saker.)

Nu blir det att mixa mat till korven och för att sedan äta och mysa med mina föräldrar innan dom åker hem till sitt. Jag har officiellt flyttat hemifrån, nu ska jag vara vuxen. Det är lite för läskigt.

1 kommentar:

  1. Vill du ge söta saker ska du undvika både morot och palsternacka för fy fasen vad sött det var. Vi gav potatis, det var inget att ha tyckte han. Blanda morot med potatis typ. Det ska vi prova. Han älskade iaf palsternacka och banan!

    SvaraRadera