torsdag 5 januari 2012


Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag saknar det. Visst det var förjävligt, jag mådde dåligt, hade ont och ville bara att det skulle ta slut. Men, det man får ut av det gör allting så värt det. Jag tror att jag skulle njuta mer av graviditeten om jag skulle bli gravid igen. Det är så vackert! Att det är jag på bilderna har jag väldigt svårt att förstå, att jag burit på mitt barn, i min kropp och fött ut honom till denna värld. Att jag av alla har en sån fin liten son som är så beroende av mig att han myser in sig riktigt ordentligt i mitt linne för att han saknar mig så mycket. Att jag har turen som får uppleva allt som ett barn innebär. Alla framsteg, alla fina leenden och skratt, alla konstiga ljud och alla mysstunder. Min lilla son är en riktig kramis, tar tag riktigt ordentligt om halsen när man lyfter upp honom, myser in sin lilla näsan i halsen på en och gonar runt. 

Jag vill åka hem nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar