onsdag 26 oktober 2011



Tog en minipromenad ner till Ica utan barn och barnvagn, ibland är det skönt att vara helt ensam. Jag misstänker att min kropp gått in på 'svält-mode', att bara äta lite middag är inte det ultimata när man ska gå ner i vikt. Vågen har stått stilla alldeles för länge nu. Känns som att jag behöver en spark i röven och lite hjälp med något slags matschema. Mat har aldrig varit min starka sida. Om någon känner sig manad att hjälpa till är det bara att höra av sig. Jag har en extremt liten budjet så dyrt kan det inte vara.

Nu; soffmys innan sänggående.

2 kommentarer:

  1. Testa LCHF! Här är en länk -> http://www.alltomlchf.se/

    SvaraRadera
  2. Jag hjälper dig! Jag kan nog säga att jag är ganska duktig på kost. Gå inte på lchf. Hoppas du hör hur dumt det låter att bara vräka fett och ingen nyttig frukt. Tänk på din hälsa, dieten är hjärtläkarnas värsta mardröm. Köpa massa kött och bidra med ännu mer koldioxidutsläpp. Usch. Klart man vill gå ner i vikt, men det får ju ha sitt pris

    SvaraRadera