onsdag 5 oktober 2011

Känsliga läsare bör verkligen inte läsa detta inlägg!



Idag när jag kom hem från bvc (jag gick, tar runt 40min) så gick jag på toaletten. När jag skulle torka mig tyckte jag det var väldigt mycket blod på pappret, färskt blod, så jag tog mod till mig och kollade med en spegel. Har inte vågat det hittills. Jag förväntade mig att få se det värsta någonsin, men det jag såg var värre än det värsta. Det är bara en enda röra, man kan inte urskilja några "delar" och det är hur mycket stygn kvar som helst. Jag har även spruckit i mellangärdet och det blödde rejält.

Nu till varför jag skriver detta avskyvärda inlägg, är det någon som läser min blogg som varit med om något liknande? Jag har försökt ringa min bm men det tutar bara upptaget. Borde jag söka vård? 

Jag har fortfarande väldigt ont och det är på dagen fyra veckor sen han föddes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar