torsdag 2 juni 2011

Studenten

Första inlägget får handla om studenten. Idag är det, som alla andra i Uppsala redan vet, studenten här. Jag kom precis hem ifrån min gamla skolas utspring. Det var med blandad förtjusning jag kom dit, en tår i ena ögat och ett leende på läpparna. Lite fjärilar i magen, men det hör ju till eller hur? Där stod jag och såg på alla studenter med sina fina mössor springa till sina föräldrar och släkt för att få kramar, pussar, blommor, gosedjur. Jag kunde inte rå för att bli lite avundsjuk , det skulle nämligen varit min student också om jag bara skött skolan. Men dom tankarna försvann så fort jag såg Arash, han var så glad, så lycklig, det bara strålade om honom! Han fick en stor kram och en puss, några blommor runt halsen. Sen skulle jag hitta Renata, men det var förgäves, jag sprang runt som en yr höna med magen i vädret men hittade henne ingenstans. Jag skickade i alla fall ett sms och sa grattis.

 Älskade älskade Arash var jätteglad, han log stort hela tiden och jag ville krama ihjäl honom. Fina du 


Jag hade långklänning på mig idag, första gången jag någonsin haft det. En stor hitt! Kommer förmodligen bo i den klänningen resten av sommaren!

Återkommer med mer inlägg snart!

1 kommentar:

  1. så fin mage! och klänning! Vad kul att du vill följa min nya blogg, adressen är nevani.blogg.se designen har jag inte orkat fixa än dock så den ser ut som skit hehe, kram!

    SvaraRadera