fredag 3 juni 2011

Släkt, vadslagning och bebiskläder

Vi är mitt uppe i flytten nu, imorn går flyttlasset och då ska allt vara packat. Kommer vi hinna? Jag vet inte, jag får inte packa så jag kan bara sitta och kolla på. Det är inte världens roligaste uppgift kan jag tala om, jag får dåligt samvete när jag bara sitter och pekar på allt som ska packas och inte ska packas av mina saker. Men vad ska jag göra då? Jag vill ju inte föda nu så då är det bara att hålla sig lugn!

Igår kom min storebror och hans sambo på besök, dom bor i Jämtland så vi ses inte allt för ofta. Vi var hos min farbror och åt middag för att fira alla kusiner + storebrors sambo. Storebrors sambo fyller år 23maj, jag fyller år 25 maj, kusin 1 fyller år 1 juni, kusin 2 fyller år 5 juni sedan kommer min storebror som fyller år 8 juni. Alla kusiner inom två veckor, bra jobbat av mina föräldrar och min farbror + fru! Jag fick en massa barnkläder, lakan, filtar och en sittvagn. Jag tog emot precis allt med öppna armar och jag börjar bli lugnare nu. Det enda stora som fattas nu är sängen, den är enkelt fixad! Min kotte kan pluppa ut när han vill sen.

På tal om min kotte så slog hela släkten (dom var med igår hos farbror) vad om när min kotte ska pluppa ut, min storebror trodde redan den 23 augusti! Då är det inte så speciellt långt kvar, haha! Blev lite nervös nu..

Återkommer lite senare med bilder! Om jag fick några bra tagna igår vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar