tisdag 5 februari 2013

Min älskade T fick en tidig födelsedagspresent idag, vi har kommit överens om en deal. Han ska få det han behöver till sitt musik skapande inom detta år och han ska bli mer romantisk mot mig. Världens bästa deal då han fick mer än hälften av de saker han behöver till sitt musik skapande idag. Gitarr och monitorer, som han tjatat om sedan vi flyttade ihop för ett år sedan. Är jag inte en bra sambo? Jo det är jag!

För övrigt är jag extremt stressad nu, slutprov på onsdag nästa vecka och jag har inte pluggat nog till det än. Helgen kommer gå åt till plugg och sambon kommer säkerligen sitta i källaren med sina nya leksaker. Miliam får vara hos T's mormor eller sin faster!


Bilden är ej tagen av mig utan av min fina T!


Sonens nya frisyr, han ser helt plötsligt ut som en pojke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar