söndag 10 februari 2013

Jag har ju ett nyårslöfte som jag ännu inte tagit tag i ordentligt. Träning. Jag har tränat lite hemma med min egna kropp som tyngd. Även med Miliam som tyngd ibland när jag gör knäböj. Annars kör jag på ett ben istället för med båda samtidigt. Rumpan är tightare, och låren lite mer slanka. Dock långt ifrån hur jag vill se ut. Igår beställde jag ett par träningsskor och jag ser det som ett steg i rätt riktning. Jag har dock ingen aning om vilket gym jag ska välja, det T tränar på eller det svärmor och svägerska tränar på? Kommer jag ta mig till stan och faktiskt träna eller kommer jag bara komma på ursäkter hela tiden? Kan jag börja träna även fast jag fortfarande är lite förkyld? Ja ni ser, frågorna och bortförklaringarna har redan börjat. Vart ska detta sluta?

Jag vill, jag ska, jag kan!

1 kommentar: