söndag 14 oktober 2012

Jag har sedan igår eftermiddag varit barnvakt åt tre ungar. 5, 7 och 10år är dom. Tjafs, stök och mat som måste lagas. Städning, blöjbyten (Miliam) och disk som måste tas hand om. Barn som ska kissas, borsta tänderna och bäddas ned i sängarna. Upp vid 7 för att fixa frukost och sedan städa och diska igen. Jag älskar det! Det har aldrig varit så enkelt att gå upp som idag. Jag såg framemot att väcka den äldsta och fixa frukost. Jag är helt plötsligt fyrbarns mamma, och det är de bästa och roligaste jag någonsin gjort.

Jag har alltid sagt att jag vill ha fyra barn, nu vill jag det ännu mer. Stackars T som bara vill ha ett eller två. Jag älskar barn, och jag lever mitt liv för det barn jag har nu och mina framtida barn. Jag känner mig så harmonisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar