måndag 29 oktober 2012

Bloggtorkan är ett faktum, men käre T bad mig skriva så han har ett fint tidsfördriv när han skiter.

Vad händer då? Jag planerar julafton som en tok, listor, budjet planer, julklapps inköp, dekorationer och bakverk. Test bakat har jag gjort tre gånger nu, det gick sisådär. Men det är ju därför man test bakar, eller? Jag ska bli en perfekt 'bull-mamma', en mamma som står i köket och bakar och lagar mat en hel vecka innan julafton. Det ska vara en varm julafton i mitt hem, en lugn och lycklig dag. Ungar som blir arga över vad de får och som är höga på socker ska inte finnas i min värld. Så är det bara. Perfektionisten kommer fram känner jag.

I morgon ska jag göra det omöjliga, åka till Gekås (Ullared) under ett höstlov. Varför? Jag har ingen jävla aning, jag ska köpa små tomtar och hårfärg. Jag ska stångas med vider värdiga tjurkärringar och preja mig fram bland småbarnsfamiljer. Jag måste vara sjuk i huvudet. Klockan 07.15 bär det av i morgon bitti.

Räcker det nu älskling? Jag har verkligen ingenting att skriva om. Jag avslutar med en fin bild på Papa'Bear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar