torsdag 19 juli 2012

Jag önskar att jag hade kämparglöd, självdisciplin och ett jävlar anamma. Jag önskar att jag hade pengar till ett par ordentliga löpskor som jag slipper få stora vattenblåsor utav på hela fötterna. Jag önskar att jag kunde ta mig en springtur på kvällen och en redig promenad på dagen. Jag önskar att jag kunde få sluta oroa mig över hur vi ska kunna ha mat på bordet resten av månaden. Hur vi ska kunna byta blöja på våran son och hur vi ska ha råd med välling.

Jag blir förbannad på folk som har allt men ändå lyckas hitta något fel. På de som är så otroligt otacksamma att man bara vill ge dom en redig smäll på käften. Testa att äta mögligt bröd till frukost och pannkakor gjort på sur mjölk bara för att få i sig lite energi, sen kan ni klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar