söndag 22 juli 2012

Igår var jag med finaste svägerskan på Kent. En av de bästa upplevelserna i mitt liv. Kent var det enda jag lyssnade på under tonåren. Mycket minnen kom tillbaka! Min favoritlåt spelade dom sist och jag stog och sjöng med hela låten. Så jävla underbart!

Tidigt tidigt imorgon bitti åker jag iväg med svärfar och yngsta svägerskan till en camping för sol och bad. Känns som att det behövs efter dessa ångest fyllda veckorna. Jag kunde inte vara mer lyckligt lottat. Vi har föräldrar som alltid ställer upp och vi kommer aldrig någonsin gå utan mat, blöjor och allt annat som behövs. Det är så underbart att slippa oroa sig, även fast det alltid är svårt att be om hjälp.

Nu; packa in allt i bilen och husvagnen. Sen; soooooooova! Ska upp kl 5.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar