torsdag 11 juni 2015

Som vi alla vet så är ju inte livet alltid en dans på rosor. Man tar vissa beslut som man senare ifrågasätter och man gör allt i sin makt för att alltid göra rätt. Men ändå blir det fel ibland.

Min mamma kommer hit idag, och det behövs kan jag tala om. Ikväll ska vi dricka vin och prata in på småtimmarna har jag bestämt. Det finns ingen bättre än min mamma. Min kärlek till henne är lika stor som min kärlek till min son.

T flyttade igen för ett tag sedan, han fick ett förstahandskontrakt och tog det självklart. Jag va där och hälsade på i helgen, miliam vägrade släppa mig när jag skulle gå och allt slutade med att både jag och Miliam grät. Det gör så jävla ont att behöva säga vi ses en annan dag till sin treåriga son.

Jag går bara sönder mer och mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar