måndag 20 februari 2012

Någon annan som varit med om detta?!

Jag har ju som ni alla vet en iPhone 3Gs, och jag misstänker att jag fått virus på den (är inte helt säker). När jag söker i safari laddar den om till en porr-sida som kostar 89kr för två veckor (se bild nedan). Jag är en person som avskyr allt som har med porr att göra och jag tycker inte det finns något vidrigare i hela världen. Någon annan som varit med om detta? Jag har märkt att den ladda om till denna sida när jag går in på en blogg och en blogg endast. Jag har gått in på en massa andra sidor jag brukar vara inne på men då händer inget. Just nu nollställer jag min telefon och ska se om problemet försvinner.

Vad jag vet ha inga pengar försvunnit från mitt konto (tänker på appstore) men jag ska be min mor kolla upp mitt abonnemang och se om några pengar dras från det. (Det är hon som står på mitt abonnemang så jag kan därför inte kolla upp sådana saker själv.)


Detta är alltså sidan den laddas om till, jag har blurrat tjejerna i respekt för dom och för att jag inte vill se tuttar i min blogg.

1 kommentar: