söndag 16 september 2012

Jag har alltid låtit mig påverkas utav andra personer och vad dom ska komma att tycka om mig. Har jag en kompis som städar mycket, ja då måste jag också det om den kompisen ska komma hit. Har jag en kompis som äter über nyttigt, ja då måste jag också det om jag är med denna person. Om någon hatar rökare, då röker jag inte när denne ser.

Jag hittar aldrig riktigt motivation till att göra något åt mig själv. Åt den lata röv jag faktiskt har blivit. Den jag egentligen inte vill vara. Därför är jag lättpåverkad utav andra personer och deras tankar kring diverse saker.

Jag är en person som röker, äter onyttigt, inte rör speciellt mycket på mig, städar inte varje timma varje dag och oftast sätter jag mig hellre på golvet med miliam i någon timme istället för att gå och diska. Gör detta mig till en dålig person som inte tar sitt ansvar? Jag tror ärligt talat inte miliam lider speciellt mycket utav att ha en mamma som inte är pinnsmal eller som inte städar precis hela tiden.

Har jag fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar