tisdag 14 augusti 2012

Det är något fel på antingen min telefon eller samtliga appar som finns på den så jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder. Finns dock fortfarande på instagram ; pluppin.

Ätandet går åt rätt håll. Fuskade lite och åt en fullkorns macka med skagen och sallad på från subway igår. Enda skräpmaten jag tillåter mig själv att äta.

Igår fixade jag till en  gudomlig kycklinggryta/soppa. Grabbarna åt som gamar och jag kollade stolt på. Miliam har blivit jätteduktig på att äta med gaffel! Det går inte fort, men han äter utan att kasta maten på golvet! Idag åt vi hemmagjord pytt gjord på kött, korv, lök och morötter. Miliam fick ett ägg nervevat i sin mat och sambon två stekta ägg på sidan av. Dom åt som gamar idag också. Tänka sig att jag kunde laga god och nyttig mat? Nog inte många som tror om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar